zannainspirerar

Mitt liv tog inte slut, de valde bara en annan väg.

Satte griller i huvudet.

Publicerad 2012-05-09 19:44:40 i Allmänt,

Åhh va trött jag blir när det händer saker som man får panik över på nätterna när man ändå inte kan göra ngt åt det.

I går när jag kom hem ganska trött och sliten så hade jag fått ett brev från a-kassan.

När jag började jobba så fick jag byta fackförbund och a-kassa......jag kolla de upp allting men ändå så blev det fel!! Jag åkte ur min gamla a-kassa 1 maj och den nya hade begärt utträde åt mig den sista maj eftersom jag gett dem fullmakt att lösa övergången åt mig.

Ja nu satt detta i min hjärna heeeeelllla natten som en panikatack. Ändå visste jag att jag inte kunde göra ngt åt det mitt i natten.

Jag kunde inte ens bada hela min tid i morse utan gick till jobbet en halv timma för tidigt enbart för att lösa mitt problem, japp och så som det verkar nu så är problemet löst.

Men usch vad jag hatar sådana här saker.....det tar på kroppen och psyket.

Kommentarer

Postat av: cecilia

Publicerad 2012-05-11 07:37:29

Så FRUKTANSVÄRT irriterande med dessa tankar som man inte på nått sätt kan styra över....

Men vad skönt att det verkar ha löst sig då )

Kraaaaam

Postat av: Annelie

Publicerad 2012-05-11 22:37:29

Men fy vad jobbig.

Och sånt tar både psykiskt och fysiskt.



Men skönt att det verkar löst sig.



KRam

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zanna

En glad kvinna i sina bästa år :) Tar tag i saker som kommer ivägen och hoppas kunna inspirera andra att aldrig ge upp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela