zannainspirerar

Mitt liv tog inte slut, de valde bara en annan väg.

Pust....

Publicerad 2012-04-24 16:03:30 i Allmänt,

När man byter yrke så är det flera saker som följer med har jag upptäkt.

Bara detta med att man enkelt ska byta fackförbund...och a-kassa och...försäkringar som är en hel jungel.

Vet inte hur många samtal jag har ringt under 2 dagar.

Hade en jättebra försäkring via facken som jag tecknade för snart 10 år sedan....men sedan 2010 så har ett annat bolad tagit över den och till min förvåning/fasa så har halva försäkringen försvunnit.

Så varför ska jag betala den när den delen som var bra är borta?!?!

Jaja nu har jag rett ut det hela, tror jag iaf.

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2012-04-27 14:38:55

Vad jobbar du med nu?

Postat av: zanna

Publicerad 2012-04-27 14:55:39

Jag jobbar som sekreterare på infektionsmottagningen på vårt sjukhus.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zanna

En glad kvinna i sina bästa år :) Tar tag i saker som kommer ivägen och hoppas kunna inspirera andra att aldrig ge upp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela