zannainspirerar

Mitt liv tog inte slut, de valde bara en annan väg.

Oj vad tiden går..

Publicerad 2012-03-23 21:20:25 i Träning,

I tordags var jag tillbaka hos min sjukg. hon tyckte det var hennes fel att nacken blev skit, inte en chans säger jag. Varken hon eller jag kunde veta men väldigt kul hade vi iaf:) Det gick ju så bra!

Iaf så fick jag behandling i nacken/ryggen samt att hon tejpade nacken och så fick jag rådet att använda nackkragen 30 minuter då och då. Precis så gjorde jag i onsdags när jag kom hem från jobbet.

Denna veckan har jag jobbat 50% första gången.

Det känns bra men jag hade inte fixat det innan för jag har haft för mycket att lära mig. NU kan jag mycket men långt ifrån allt fast jag klarar mig bra själv iaf:)

Hoppas det håller i sig så att jag kan ligga på den här nivån fast jag räknar inte med att det fungerar om jag skulle jobba någon annanstans.

Det är så jag fungerar, man finner ett sätt att orka jobba en viss % men jag kan aldrig räkna med att det fungerar mer än där jag är. Det är så mycket som spelar in hur det fungerar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zanna

En glad kvinna i sina bästa år :) Tar tag i saker som kommer ivägen och hoppas kunna inspirera andra att aldrig ge upp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela