zannainspirerar

Mitt liv tog inte slut, de valde bara en annan väg.

Klivit över gränsen.

Publicerad 2012-03-20 16:45:57 i Gnälliga tråden.,

I går så tränade vi ordentligt jag och sjukgymnasten.
Jag tränade gång och balans.

I går kväll så hade jag så ont i nacken så jag kunde inte jäspa utan ordentlig smärta.

Idag är nacken inte så påtaglig men jäklar vad ont jag har i nerverna i ansiktet ner i tänderna.

Vet sedan innan min operation att jag hade massa problem med detta fram och tillbaka. Vet inte hur många ggr jag var hos tandläkaren för jag trodde jag hade hål i tänderna.

Idag vet jag nästan säkert att jag inte har hål utan att det kommer från nacken.

Min nacke har börjat spöka mer och mer, inte den hemska skelettsmärta jag hade förut utan nu är det mera en muskelsmärta.

Så nu gäller det lite vila mellan aktiviteterna och så ett samtal/utvärdering hos sjukgymnasten på torsdag. Gissa om hon kommer bli besviken. Men så är det, vi kan inte veta iförväg om jag ska bli sämre eller inte och testar man aldrig så vet man inte heller.

Och så är det såååå kul när man inser att jag klarar mer och mer trots att jag får ont  någon annan stans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zanna

En glad kvinna i sina bästa år :) Tar tag i saker som kommer ivägen och hoppas kunna inspirera andra att aldrig ge upp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela