zannainspirerar

Mitt liv tog inte slut, de valde bara en annan väg.

På väg åt rätt håll....

Publicerad 2012-08-20 17:50:03 i Träning,

När jag är sämre och åker mera rullstol än vanligt så är jag aldrig orolig att jag ska fastna där. Jag är aldeles för mån om att behålla den förmågan jag har kvar.

Idag började benen gå liiite mer än förra veckan :) Jag gjorde dock något så jag har superont i högersida av ryggen och en bit runt om.

Var och tränade och kände äntligen att det går på rätt håll......min sjukg. sa att det märktes på mitt sätt att göra övningar att jag bestämmer nu och inte kroppen.

Visst jag är väldigt mycket sämre i höger sida fortfarande men det har vänt åt rätt håll iaf.

Mina träningsredskap har kommit idag, sitter på balanskudden just nu. Varför inte förena nytta med nöje :)

Pilatesrullen var STENHÅRD! Jösses det blir nog till att ligga på ngt uppepå den tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zanna

En glad kvinna i sina bästa år :) Tar tag i saker som kommer ivägen och hoppas kunna inspirera andra att aldrig ge upp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela