zannainspirerar

Mitt liv tog inte slut, de valde bara en annan väg.

Beställt träningsredskap

Publicerad 2012-08-16 18:53:10 i Träning,

Det är lite som med ekonomi, man gör oftast bara bort sig en gång och slösar bort alla pengar man har.

Jag har slösat bort all min funktion min kropp hade innan semestern och nu har jag lärt mig ngt av mitt misstag.

Efter prat/träning/massage hos min sjukgymnast idag så kom vi fram till att jag skulle köpa mig 2 saker som vi använder oss av när vi tränar.
Allt för att jag inte ska sjunka så långt ner en gång till.

Den här rullen är helt super, räcker att hålla balansen på den och lyfta ett ben eller en arm och hela bålen jobbar på en gång.


Sätter man sig på den här på stolen och lyfter lite på benen så vipps så jobbar hela kroppen än en gång, skitenkelt träning men så mycket nytta. Särskilt för mig som inte har så mycket att ta av.

Kommentarer

Postat av: Susanne

Publicerad 2014-01-31 21:41:59

Använder du de fortfarande? Tycker du att de fortfarande är bra? Blev inspirerad!! =)

Svar: Japp jag använder dem ofta hos sjukgymnasten men även hemma. Jättebra saker.
Zanna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zanna

En glad kvinna i sina bästa år :) Tar tag i saker som kommer ivägen och hoppas kunna inspirera andra att aldrig ge upp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela