zannainspirerar

Mitt liv tog inte slut, de valde bara en annan väg.

Min tokkofta.

Publicerad 2015-09-08 20:51:39 i Allmänt,

Jag har fastnat i virkandets värd.
 
Det har blivit en del alster som jag kanske lägger ut bilder på senare.
 
Jag tänker däremot visa min senaste kofta som jag gav mig på i början på sommaren.
 
När jag fann bilden på detta alster så stod det
Zanna gör den!!!
 
 
Det kändes som om ju mer tokiga kombinationer desto bättre.
Undrade många gånger under arbetets gång vad det skulle bli av allt och i slutändan kändes det som en morgonrock.
 
Men...JAG ÄLSKAR DEN!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zanna

En glad kvinna i sina bästa år :) Tar tag i saker som kommer ivägen och hoppas kunna inspirera andra att aldrig ge upp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela