zannainspirerar

Mitt liv tog inte slut, de valde bara en annan väg.

Marknad och Bio

Publicerad 2015-09-26 22:24:55 i Allmänt,

På fm idag så var vi på höstmarknad. Maken köpte sig ett par ordentliga löparskor att gå i. Detta fanns dock inte på marknaden utan i en fotriktig butik.
 
Nu ikväll har vi varit på bio. "Min lilla syster"
Hörde Amy och regissören på nyhetsmorgon och jag ville bara se den.
Den handlar om en tonåring med ätstörning och träningsmani och hennes lilla syster.
 
Jag kände igen mig en hel del i filmen. 
 
Jag har lidit av träningsmani och en viss ätstörning i vuxen ålder när viktväkterit gick lite överstyr. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zanna

En glad kvinna i sina bästa år :) Tar tag i saker som kommer ivägen och hoppas kunna inspirera andra att aldrig ge upp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela