zannainspirerar

Mitt liv tog inte slut, de valde bara en annan väg.

Jag har ett mål.

Publicerad 2015-09-14 21:17:16 i Allmänt,

Idag gick träningen riktigt bra trots mina luftrör. 
 
Jag har alltid haft målet att gå en anpassad hinderbana. Vi har lyckats en gång men då blev jag skitdålig efteråt. 
 
Nu är målet att komma tillbaka muskelmässigt i rygg och mage för där bestämmer jag och inte kroppen. 
 
Jag har även som mål i simningen och simma korrekt med ordentliga voltvändningar. 
Det är inte längden som är viktig utan tekniken precis som med gången.
 
Äntligen känns jag på G och jag har bestämt mig. 
 
Tur att jag är sådan som M säger. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zanna

En glad kvinna i sina bästa år :) Tar tag i saker som kommer ivägen och hoppas kunna inspirera andra att aldrig ge upp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela