zannainspirerar

Mitt liv tog inte slut, de valde bara en annan väg.

Helgens träning

Publicerad 2015-09-20 18:33:00 i Träning,

Igår simmade jag ett par hundra meter. Är lite förvånad av hur bra jag crawlar utan snorkel och dolme. Det är som om benen bara vill vara flytande.  Körde lite ryggsim men det är axeln på tog för stel för.  Fungerade inte jättebra.
En sväng bland bubblorna är nog ett måste för musklerna och 30 minuter vila i bastun. 
Jag kan tycka att detta konceptet är väldigt bra just nu. 
 
Idag tog jag en runda med rullen. 5.ngt på dryga 30 minuter är helt ok.
Dock känner jag av både axel och nacken samt får nervont i käken/tänderna. Det släpper iaf och det är bra. Det är strax vinter och rullning blir ett naturligt uppehåll utomhus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zanna

En glad kvinna i sina bästa år :) Tar tag i saker som kommer ivägen och hoppas kunna inspirera andra att aldrig ge upp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela