zannainspirerar

Mitt liv tog inte slut, de valde bara en annan väg.

Brandutbildning

Publicerad 2015-09-22 17:12:00 i Allmänt,

Idag var jag på brandutbildning på jobbet.
Mycket visste jag medan andra saker var nya och allt behövde en uppdatering i hjärnan.
 
Vi var ute i regnet och släkte brand med brandsläckare och brinnande docka med brandgula. 
 
Jag satt dock och observerade hur alla gjorde för skulle jag prova så hade jag nog hamnat i elden. Jag tror dock att om det är på riktigt så kommer jag att göra det jag ska vingligt eller krypandes. 
 
Intressant var det iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zanna

En glad kvinna i sina bästa år :) Tar tag i saker som kommer ivägen och hoppas kunna inspirera andra att aldrig ge upp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela