zannainspirerar

Mitt liv tog inte slut, de valde bara en annan väg.

Besök hos hudläkaren

Publicerad 2015-09-29 17:57:00 i Allmänt,

Jag op bort ett basaliom i augusti och samtidigt sa hudläkaren att jag har solskador I ansiktet. 
 
Som jag är så har jag inte riktigt kunnat släppa det riktigt.
 
Jag bokade helt enkelt en tid för att få en förklaring. 
 
Jag har inte mer solskador än någon annan lät det idag.
Jag "behöver" vara i solen för att må bra. Dock inte mitt på dagen som alla vet.
 
Snacka om kovändning! 
 
Passade på att fråga om exemet jag fick i somras av ögondropparna. Det resulterade i ett kommande hud test av de ämnen som dropparna innehåller.
 
Jättebra tycker jag.
 
Summan blev ett mycket bra besök hos en bra läkare trots lite svårt språkmässigt men då får man fråga igen så man är säker på att både jag och läkaren har fattat rätt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zanna

En glad kvinna i sina bästa år :) Tar tag i saker som kommer ivägen och hoppas kunna inspirera andra att aldrig ge upp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela