zannainspirerar

Mitt liv tog inte slut, de valde bara en annan väg.

Badkort

Publicerad 2015-09-13 14:02:46 i Allmänt,

Jag har äntligen tagit beslutet om badkort igen.
Är fortfarande lite rädd att återigen hamna i träningsmani som förr.
M tror inte det kommer hända för jag har kommit så mycket längre i mig själv. 
Jag tänker att det ska bli egentid och rekreation. 
 
Igår simmade jag några hundra meter för att testa och det gick helt ok. Lite spänd och inte helt bekväm tyvärr men nu vet jag vad jag har att jobba på 😊
Det är iaf trevligt när personalen hälsar mig Välkommen tillbaka. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zanna

En glad kvinna i sina bästa år :) Tar tag i saker som kommer ivägen och hoppas kunna inspirera andra att aldrig ge upp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela