zannainspirerar

Mitt liv tog inte slut, de valde bara en annan väg.

Ansiktsbehandling

Publicerad 2015-10-06 18:58:16 i Allmänt,

När man tänker på ansiktsbehandling så tänker man (iaf jag) i första hand på ngt skönt och ompysslade. 
 
Det är skönt EFTER portömning som gör svinont verkligen. Den smärtan får kroppsdelar som inte kan röra sig ATT röra sig. Tänk vad smärtnerver kan.
 
Hur som helst så ser jag ut som prickigkorv i ansiktet och jag hoppas det har lagt sig tills imorgon. 
 
Ren är jag iaf och mitt tandsmycke glänser så fint igen och skaver inget mera.
 
Mycket kan man uträtta på ett och samma ställe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zanna

En glad kvinna i sina bästa år :) Tar tag i saker som kommer ivägen och hoppas kunna inspirera andra att aldrig ge upp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela