zannainspirerar

Mitt liv tog inte slut, de valde bara en annan väg.

Nu vet jag.

Publicerad 2014-05-01 17:05:41 i Allmänt,

Pratar som ni märkt mycket med min sjukgymnast.
Vi har ofta tagit upp att jag har haft problem någonstans i kroppen hela tiden sista året.

Min tanke är att jag är så mycket piggare och då gör jag mera saker men det fungerar inte för kroppen. Den orkat helt enkelt inte.

Idag kom jag på en bra lösning:)
Jag mår inte bra i för varmt väder någon längre stund men älskar solen.

om jag njuter av solen en stund och vilar samtidigt och tar mig in och grejar en stund emellan för att komma ifrån solen så måste det vara en superlösning eller hur? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zanna

En glad kvinna i sina bästa år :) Tar tag i saker som kommer ivägen och hoppas kunna inspirera andra att aldrig ge upp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela