zannainspirerar

Mitt liv tog inte slut, de valde bara en annan väg.

En trevlig helg i Stockholm

Publicerad 2014-03-02 21:03:00 i Allmänt,

Mamma gav mig en resa i 40-års present.Vi tog flyget, men det är svårare att flyga inrikes än utrikes. vi hade bara "inte incheckat" bagage vilket innebar att hårspray schampo mm hamnade i papperskorgen:(Rullen missade att bli incheckad men det löste personalen utan mig......det stod en fråga om jag hade min egen stol och jag svarade:)På hemvägen visste jag bättre:)Av olika anledningar så har vi inte kommit iväg förrän nu.Vi har kikat på Sweeny Todd. Jättebra var den. Det finns många duktiga musikalartister. Tack mamma för en mysig helg.kram.

Kommentarer

Postat av: Sus

Publicerad 2014-03-21 22:39:30

Härligt med mamma & dotter helg! Minnen för livet <3 Jag har fina minnen av min mamma.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zanna

En glad kvinna i sina bästa år :) Tar tag i saker som kommer ivägen och hoppas kunna inspirera andra att aldrig ge upp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela