zannainspirerar

Mitt liv tog inte slut, de valde bara en annan väg.

Ännu en gång

Publicerad 2014-03-22 09:59:00 i Allmänt,

Kroppen spökar med mig.
Ett tag tillbaka så har jag haft låsningar i bröstryggen. Det har ökat till att det bränner och den brännande känslan slingrar sig åt alla håll som en bläckfisk.

Nu har även nacken börjat protestera så nackkragen har fått bli en ovälkommen gäst igen.

Det som är bra är att jag äntligen fått igenom en MR över nacke/bröstryggen/ländrygg. Inom 4 veckor enligt bedömningen.

Vad hoppas jag av den? Att jag inte har nya diskbråck så klart. Att jag får en förklaring till problemet även om man inte kan åtgärda det.

Om jag vet vad det är så kan jag lättare hantera och förlika mig med det hela.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zanna

En glad kvinna i sina bästa år :) Tar tag i saker som kommer ivägen och hoppas kunna inspirera andra att aldrig ge upp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela