zannainspirerar

Mitt liv tog inte slut, de valde bara en annan väg.

semester och egentid

Publicerad 2014-08-21 19:41:26 i Allmänt,

Det var väldigt skönt att jobba 2dagar bara.

Idag har det varit tahandommigsjälvtid.

Först mys i morgon rocken en bra stund in på fm.
Vid lunch hade jag bokat en ordentlig ansiktsbehandling med frans/bryn färg och plock.
Jösses så härligt.
En snabb sväng in på Subway för lite special lunch så väntade bästa Sjukgymnasten.

Träffade en person där som vet en del om mig och jag en del om henne och familjen utan att vi känner varandra.
Ett väldigt trevligt möte.


Hemma har vi bytt vårt sista fönster som vi planerat att byta och det känns väldigt bra.

Det kostar men är värt varenda krona.

En väldigt bra semester dag idag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zanna

En glad kvinna i sina bästa år :) Tar tag i saker som kommer ivägen och hoppas kunna inspirera andra att aldrig ge upp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela