zannainspirerar

Mitt liv tog inte slut, de valde bara en annan väg.

Många vet inte att......

Publicerad 2014-04-06 13:20:56 i Allmänt,

man inte måste irritera sig på saker och ting.

Ofta räcker det att påtala vad man tycker på ett trevligt sätt.
Är man sur/otrevlig kan man lägga ner med en gång.

jag förändrar en del saker här och där för att jag behöver och hoppas att flera får nytta av det hela.





När de byggde om i "min" butik så hamnade alla betalstationer långt upp med en låda under så man inte kom åt att betala i rullstol

Jag påtalade problemet och några veckor senare var det en anpassad station där jag ville ha den:)

oftast går det bra om man är trevlig och kommer med förslag på hur det kan vara.

Så tack City Knalleland i Borås..

Kommentarer

Postat av: Sus

Publicerad 2014-04-27 15:44:07

Mycket bra initiativ!
Säger man inget kan ingen förändring ske.
Tummen upp =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zanna

En glad kvinna i sina bästa år :) Tar tag i saker som kommer ivägen och hoppas kunna inspirera andra att aldrig ge upp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela