zannainspirerar

Mitt liv tog inte slut, de valde bara en annan väg.

Jag vet!!

Publicerad 2014-04-10 20:42:41 i Allmänt,

Att jag går mindre och mindre. Därför har höfterna börjat stelna.
Jag måste tänka på hur jag har huvudet för att inte få nervsmärta i tänderna och ont i nacken.
Jag kan inte hänga på vänster armen för då kommer den enorma smärtan i axeln.
Jag får inte använda den fel när jag rullar.

Nu är frågan. VILL jag veta vad allting beror på?

Detta pratade jag och Sjukgymnasten om idag. Jag är inte döende och jag jobbar och är pigg och glad:)




Jag funderar ett tag till tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zanna

En glad kvinna i sina bästa år :) Tar tag i saker som kommer ivägen och hoppas kunna inspirera andra att aldrig ge upp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela