zannainspirerar

Mitt liv tog inte slut, de valde bara en annan väg.

För mycket focus på mig.

Publicerad 2014-04-08 20:43:00 i Allmänt,

Ett par veckor så har jag gått igenom en massa läkarbesök MR över nacke/bröstrygg/ländrygg kontroll av cystan man fann som bifynd mm möte på Hjälpmedelcentralen ang rullen som jag kanske inte får behålla och utprovning av en motomed (cykel för benen sittandes i rullstol)hit gick det helt ok.Idag var jag på ortopeden med min axel för 3:e gången. För 3:e gången bedövar man axeln och för att testa om det är muskel spänning. Idag var det en väldigt bra läkare. Nu väntar ännu en MR över axeln men öven en slätröntgen och! en trolig titthålsoperation för att rensa upp och här kom paniken krypandes. nu blev det för mycket för att jag skulle känna mig bekväm:(läkaren avslutar besöker med att tala om att jag är en väldigt positiv person:)Jag hoppas fortfarande att axeln ska läka själv även om det har gått för lång tid för att det ska hända. kram där ute.

Kommentarer

Postat av: Sus

Publicerad 2014-04-27 15:50:43

Hoppas, hoppas, hoppas att det läker.
Motomed? Är det typ en sån jag har?
http://edenvik.bloggplatsen.se/2013/06/03/9901758-traning-pa-resan/

Styrkekramar!!

Svar: Ja fast en mycket mera avancerad sak.din lilla manick ser väldigt smidig ut.
går den både av sig själv men även att du kan trampa själv?
Zanna

Postat av: Sus

Publicerad 2014-04-27 17:18:18

Måste trampa själv. Väldigt plastig o "enkel". Men jag tyckte den var ganska svår cyklad i början innan jag fick in rätta snitsen. Är ju inte alls som en vanlig cykel. Jättebra för mig på semestern :) då får jag blodcirkulation under tiden vi åker :)

Svar: Ok. Jag kan inte trampa mycket själv men behöver rörelsen
Zanna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zanna

En glad kvinna i sina bästa år :) Tar tag i saker som kommer ivägen och hoppas kunna inspirera andra att aldrig ge upp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela