zannainspirerar

Mitt liv tog inte slut, de valde bara en annan väg.

Det får inte bara rulla på.

Publicerad 2014-04-03 18:34:44 i Allmänt,

När man tror att det är lugnt på alla fronter och man mår bra så måste ngt hända.

Just nu är det mitt landsting som har börjat bråka om vi får sätta robotfäste på min rullstol.

Till saken hör att jag haft stolen i 4 månader och nu kom det här.

Ingen vet hur beslutet ser ut i slutändan, ingen vet hur beslutet blir för just mig som verkar vara den enda som har stolen med fäste på i vårt landsting.

Ovanpå så hade jag återbesök på ögon och tur var väl det för det har blossat upp en ny irit så droppas det kortison varje timma.

Hjälpmedelcentralen skulle byta batteri i min permobil och helt plötsligt konstaterades det att min fjädring är helt borta. De är duktiga så de fixade den när de ändå var i farten och ja det är samma landsting och samma hjälpmedelscentral:)

Trots en skitvecka på många plan så är jag pigg och glad och min träning gick bra hos Sjukgymnasten en.

I morgon väntar veckans sista besök innan en välbehövligt tom helg med bastubad hoppas jag.

kram där ute.

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2014-04-06 11:54:21

Skickar massa styrkekramar till dig Zanna, och hoppas att allt löser sig i slutändan!

Svar: Det ordnar sig på ngt sätt.
Zanna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zanna

En glad kvinna i sina bästa år :) Tar tag i saker som kommer ivägen och hoppas kunna inspirera andra att aldrig ge upp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela