zannainspirerar

Mitt liv tog inte slut, de valde bara en annan väg.

2kilo

Publicerad 2014-04-11 17:23:21 i Allmänt,

Igår ökade vi vikten från 1till 2 kilo.
Det är en slags dragmaskin.


Man drar i olika vinklar gör att få med alla muskler, jag sitter ofta på en pilatesboll för att träna balansen också.

Hur som haver, dubbel vikt blev för mycket för nacke och axlar. 2 kilo!!!! ska det vara så jäkla svårt? ?
jag är verkligen skit klen förutom i biceps för där är jag normalstark:)

Idag bränner det i nacken. Nervsmärta sitter i tänderna specifikt i 2 tänder i överkäken och i underkäken genom käken ner en bit på hakans högra sida ner på halsen. Axeln har fått en släng också.
Min vanliga permonad fick stryka på foten för det gör för ont.

Så nu har jag placerat det onda gnälliga här och jag tar en bastu hos mamma.

kram och skön fredag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zanna

En glad kvinna i sina bästa år :) Tar tag i saker som kommer ivägen och hoppas kunna inspirera andra att aldrig ge upp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela