zannainspirerar

Mitt liv tog inte slut, de valde bara en annan väg.

Nu Räcker Det!

Publicerad 2013-09-23 17:28:53 i Allmänt,

Det har varit lite mycket neråt hos mig nu.
I helgen har jag haft en fruktansvärd smärta i käke hals ner i axeln och ut i fingrarna.
Idag gick jag till tandläkaren för säkerhets skull.

Röntgen såg bra ut. Men när tsndl. knackade på tänderna så blev det både smärta och ett annat ljud i en tand.

Tandläkaren valde att öppna tanden och visst gjorde han rätt.
tanden var stendöd!

det var bara att rotfylla den och tur är att jag har en Tandl som är super på bedövning.

30 minuter senare var jag klar och 3100 kr fattigare:(
men jag är ändå glad att tanden var problemet för det kunde vara ett stort problem i nacken.

Nu finns det problem i nacken också men inte så stort hoppas jag.

Nu tänker jag bli pigg och glad och återkomma till livet igen.
Det har helt klart varit alldeles för mycket negativt eller hur? !

kram där ute.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zanna

En glad kvinna i sina bästa år :) Tar tag i saker som kommer ivägen och hoppas kunna inspirera andra att aldrig ge upp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela