zannainspirerar

Mitt liv tog inte slut, de valde bara en annan väg.

När är man. .....

Publicerad 2013-09-19 19:11:35 i Allmänt,

Vissa gånger hos sjukgymnasten så blir det lite mera allvarliga samtal.

Jag har noterat ett kort tag att jag har tappat muskler i höger ben så det har smalnat av igen.

Idag började vi prata om det för sjukgymnasten har också noterat det.
Det kom också fram att jag är nog så bra jag kan bli och jobbet är att hålla mig kvar här.
På ngt sätt känns det lite konstigt även om jag vetat det länge. ...bara för att någon annan säger det.

Jag har ändå kvar min längtan att få gå hinderbana som sjukgymnasten har gjort enbart för mig:)
Tyvärr så ligger det nog långtfram i tiden om det kommer alls.

Nu är det ee knapp vecka till jag ska till spinecenter och jag hoppas få ngn ny idé om vad jag kan göra med kroppen.
Jag har en brännande smärta i nacken nedanför mitt stelopererade nivåer och ja jag vet att man ofta får sådana problem för att man tar ut rörligheten där i stället för nivån som är stel.
Men jag hoppas att ngn bara kan säga att "vi gör så här så blir det bra"


Vi får se.........

kram där ute.


Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2013-09-19 22:18:47

Åh jag önskar dig lycka till!

Stor kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zanna

En glad kvinna i sina bästa år :) Tar tag i saker som kommer ivägen och hoppas kunna inspirera andra att aldrig ge upp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela