zannainspirerar

Mitt liv tog inte slut, de valde bara en annan väg.

Kontrollfreak

Publicerad 2013-09-09 12:35:07 i Allmänt,

Så kan man nog sammanfatta det mesta.
Måste jag ha koll på precis allting? Nej det måste jag inte och ska inte det heller.

Mitt stora jobb just nu är att sortera viktiga saker. Saker som jag inte kan påverka. Ställa mig utanför mig själv och kika på lilla mig vad som är fel.

Tog mig iaf till vårdcentralen i morse och pratade med min underbara läkare. Hon hjälpte mig att sortera lite i tankarna.
Har aldrig sett mig så ledsen förut. Så mycket som jag har gått igenom


Känns bra att hon ringer mig i slutet på veckan för att kolla så att det går på rätt håll.


kram där ute.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zanna

En glad kvinna i sina bästa år :) Tar tag i saker som kommer ivägen och hoppas kunna inspirera andra att aldrig ge upp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela