zannainspirerar

Mitt liv tog inte slut, de valde bara en annan väg.

En härlig helg.

Publicerad 2013-09-15 20:12:48 i Allmänt,

Helgen har gått i både pysslandets tecken och kulturella tecken.

Äntligen känner jag mig mycket bättre. Det är tom roligt att greja hemma utan att bli totalt nojig.

Vi går på teater ett X antal gånger om året.
Igår var det premiär för den här säsongen.
"Det normala livet"
Ja det kan man undra hur det ska vara.

Idag var det innebandy och det är kul för det mesta.

Jag som inte äter fika eller annat onyttigt i vanliga fall. Den här helgen har jag bojkottat detta och startar i morgon igen.


Kram där ute.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zanna

En glad kvinna i sina bästa år :) Tar tag i saker som kommer ivägen och hoppas kunna inspirera andra att aldrig ge upp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela