zannainspirerar

Mitt liv tog inte slut, de valde bara en annan väg.

Katten dog :(

Publicerad 2013-10-19 00:39:53 i Allmänt,

Idag är en lite tragiskt dag.
Det sprang ut en katt mellan mina hjul på bilen, hade inte en chans att göra ngt.

Som tur var så var jag inte ensam i bilen.

Katten hade halsband vi ringde ägaren som inte svarar!!
ringde även polisen för att fråga vad jag skulle göra.

bar iväg katten till en buske där den fick ligga "bekvämt" lite skymd för andra och en lapp från mig.

Senare så ringde ägaren.
vad skulle jag säga, de var glada att vi tog hand om katten med omsorg och berättade hur det gick till och att katten inte hann lida ngt.

lider såklart med familjen. ......men så sprang den ute också.

usch en sådan kväll.

Kommentarer

Postat av: AnneMarie Tisell

Publicerad 2013-10-19 11:23:23

Fy , vad otäckt !

Är alltid rädd att köra på någons djur.
Har bara kört på Rådjur, å det var inte kul att se dem lida
Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zanna

En glad kvinna i sina bästa år :) Tar tag i saker som kommer ivägen och hoppas kunna inspirera andra att aldrig ge upp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela