zannainspirerar

Mitt liv tog inte slut, de valde bara en annan väg.

Jag mår bra:)

Publicerad 2013-10-17 20:51:47 i Allmänt,

Man kan må bra på olika sätt det vet alla.

Idag kan jag säga att jag mår bra även om kroppen mår sämre än på väldigt länge.

Jag pratar om mitt högerben framförallt.
Det finns ingen funktion att tala om, det blir mjölksyra med en gång. ......benet bara skakar och det var längesedan.

Jag tänker att det snart vänder igen när jag tränat ett tag igen.

Hjärnan tyckte vi skulle gå hinderbana eller springa maraton sp pigg känner jag mig:)

kram där ute.

Kommentarer

Postat av: Susanne

Publicerad 2013-10-21 15:41:41

Hej =)
Ler igenkännande det där med vad hjärnan vill ;)
När jag mår extra bra vill min hjärna att jag hjular fram ;)
Hoppas du har en bra dag idag med och att benet är mindre krångligt.
Kram Sus

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zanna

En glad kvinna i sina bästa år :) Tar tag i saker som kommer ivägen och hoppas kunna inspirera andra att aldrig ge upp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela