zannainspirerar

Mitt liv tog inte slut, de valde bara en annan väg.

Möte med rehabdoktor

Publicerad 2013-11-19 20:43:44 i Allmänt,

Idag var jag på ett besök på ett rehabcentrum som hänger ihop med SU i Göteborg.

Träffade en trevlig, lugn och i mina ögon väkdigt omtänksam läkare.

vi gick igenom mina operationen och hur jag mår, vad jag har för hjälpmedel både hemma och på jobbet.
Likaså bilen.

Vi pratade om sjukgymnasten vad vi har för slags träning osv...


summan av det hela blev att hon har inget att tillföra varken med hjälpmedel eller träning, min sjukgymnadt är den som känner mig bäst.

jag rehabiliteras hela tiden när jag jobbar.



det som var jobbigast var att sitta och tala om att jag inte gör särskilt mycket hemma.

jag fick även en förklaring till varför jag tycker alla golv/underlag är sneda.




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zanna

En glad kvinna i sina bästa år :) Tar tag i saker som kommer ivägen och hoppas kunna inspirera andra att aldrig ge upp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela