zannainspirerar

Mitt liv tog inte slut, de valde bara en annan väg.

Många tankar. .igen

Publicerad 2013-11-03 17:59:57 i Allmänt,

Som jag skrev i förra inlägget så var Arbetsterapeuten här i fredags.

Hon kommenterade min utemiljö. Jag vet att jag bor lite knas för att vara beroende av rullstol. jag tycker ändå att jag klarar mig bra. Min permobil är guld värd.
köket, visst vi anpassade inte köket och jag vill inte göra det heller. om jag får alltid serverad så måste inte kroppen jobba alls. Det måste vara lagom.

så vi säljer inte huset rakt upp och ner, vart ska vi bo? ?

bara det att finna ett ställe som passar, som vi har råd med och där vi faktiskt vill och kan tänka oss !

Tänk bara det att alla ska ifrågasätta vad jag har gjort och hur det gick till och ibland kan jag stappla lite bättre och andra dagen går jag inte alls, orkar jag ens med det??

I dagsläget tänker vi bo kvar. Tanken på flytt får komma och gå en lång tid framåt innan vi gör ett aktivt val.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zanna

En glad kvinna i sina bästa år :) Tar tag i saker som kommer ivägen och hoppas kunna inspirera andra att aldrig ge upp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela