zannainspirerar

Mitt liv tog inte slut, de valde bara en annan väg.

Jag ska byta rulle......är tanken

Publicerad 2013-11-02 14:32:57 i Allmänt,


Jag har en väldigt lätt stol idag men den här vägen bara 4,4 kg totalt mot min stol idag som vägen 6,9 kg totalt.
Hoppas att allting går i lås.
Arbetsterapeuten var väldigt bra, första ggn jag träffade henne.
Hon tycker att  man måste förhindra att jag blir sämre än vad jag är och det innebär lite saker ute också, hon var inte så imponerad av mitt kök (3 år gammalt) just´i rullstolssyfte och att jag alltid kämpar lite mer än vad kroppen orkar egentligen för att jag så gärna vill hålla mig i gång.
 
Vi får se vad som händer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zanna

En glad kvinna i sina bästa år :) Tar tag i saker som kommer ivägen och hoppas kunna inspirera andra att aldrig ge upp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela