zannainspirerar

Mitt liv tog inte slut, de valde bara en annan väg.

Min födelsddag.

Publicerad 2013-05-11 21:51:59 i

Japp Grattis på mig själv.

Stora dottern kom hem på lunch. tänkte ut allt jag skulle laga bara en sak.
Jag glömde mig själv:( Är man mån om andra då?

Mat blev det ändå även till mig:)

Gjorde en frukttårta till efterrätt det var mumsigt.

Provbakade lillans studenttårta också eftersom hon är allergisk mot nästan allt.

Jag blev nöjd med utseendet och hon var nöjd med smaken :)

Min mamma och pappa samt maken fick också smaka.

Nu ligger jag på soffan och njuter av kliande på benen av maken....mys.

Strax väntar sängen.

Tack alla som uppvaktat mig på ngt sätt idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zanna

En glad kvinna i sina bästa år :) Tar tag i saker som kommer ivägen och hoppas kunna inspirera andra att aldrig ge upp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela