zannainspirerar

Mitt liv tog inte slut, de valde bara en annan väg.

Uppdaterat min tfn

Publicerad 2013-03-09 12:08:38 i

Ett tag nu så har min mobil poppat på min uppmärksamhet att göra en programuppdatering.
maken "råkade" göra en på sin tfn och han var inte nöjd.

Hur som haver så vet tfn hur man ska göra användaren så irriterad så man till
slut uppdaterar ändå.

Idag gav jag med mig och nu hittar jag ingenting. Kalendern är upp och ner. .........så nu får jag ditta och ställa in allt jag vill ha igen. MEN tfn går snabbare och jag hoppas den inte tänker stänga av sig stup i kvarten längre :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zanna

En glad kvinna i sina bästa år :) Tar tag i saker som kommer ivägen och hoppas kunna inspirera andra att aldrig ge upp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela