zannainspirerar

Mitt liv tog inte slut, de valde bara en annan väg.

påsken nästan över

Publicerad 2013-03-31 10:41:06 i Allmänt,

och vad har jag gjort av den?

I fredags så gjorde vi sådant som man inte hinner annars, tvätta, städa bilen tex. Eler maken gjorde ska väl tilläggas.

I går så valde vi att fira påskafton med att hälsa på makens pappa en stund och hans faster och farbror ett par timmar.

Eftersom jag inte vill planera ngt om jag inte orkar köra dit vi ska eller helt enkelt inte orkar så blir alla så besvikna om vi planerat massor så även jag såklart.

Idag är maken och fiskar och jag grejjar lite hemma efter ork och känsla :) I em bär det av till mina föräldrar en stund.

Morgondagen är fortfarande öppen men en sak kan jag konstatera, jag mår bättre när jag jobbar och vet vad jag ska göra och jag har tankarna på annat håll än på mina egnasymptom som komer och går.

Sista veckan har jag haft irriterande ryckgningar i ögonlocken, skitjobbigt.
Idag rycker det lite grann runt munnen...sådant hade jag förmodlingen inte kännt av om jag jobbat och haft tankarna på annat håll....*kanske*

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zanna

En glad kvinna i sina bästa år :) Tar tag i saker som kommer ivägen och hoppas kunna inspirera andra att aldrig ge upp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela