zannainspirerar

Mitt liv tog inte slut, de valde bara en annan väg.

knak knak.

Publicerad 2013-03-18 17:40:00 i Allmänt,

Idag var det en sådär dag hos sjukgymansten. Jag "erkände" att jag känner av svaghet i vänster ben och vänster arm också.
Vet att hon blir bekymrad för mig och i vissa fall så väljer jag att regestrera och sedan ignorera.

Det knakade lite i bröstryggen och jag var mera svullen på vänster sida av ryggraden är höger och snabbt som attan så bestämde jag att det var orsaken till min svaga arm.

Benen ja det är som de är.......

Det som är så intressant är att när jag mår sämre så tränar vi bra :) Jag har fått jättebra knä kontroll i vissa övningar (liggandes) utan att ha en jävla aning om vart jag har mitt ben om jag inte ser det....hjärnan är så fenomenal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zanna

En glad kvinna i sina bästa år :) Tar tag i saker som kommer ivägen och hoppas kunna inspirera andra att aldrig ge upp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela