zannainspirerar

Mitt liv tog inte slut, de valde bara en annan väg.

3:e ggn.

Publicerad 2013-03-13 20:25:33 i

Nu är det 3:e ggn jag skriver det här inlägget.

Jag har träffat min nya neurolog i dag.

Han verkar vara en bra och bred i kunskapen.

Han ställde frågor och svarade på mina frågor.

Lite förvånad blev han när jag
* inte hade några reflexer i fötterna och höger knä
* det fanns till slut en reflex i höger arm.

Det känns bra att vi tränar på rätt sätt ......man kan lära om hjärnan.
Jag har gått så länge så nu får jag vara glad att jag är som jag är.

Skönt att jag har ngn att vända mig till igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zanna

En glad kvinna i sina bästa år :) Tar tag i saker som kommer ivägen och hoppas kunna inspirera andra att aldrig ge upp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela