zannainspirerar

Mitt liv tog inte slut, de valde bara en annan väg.

Så bra! !

Publicerad 2013-06-03 21:31:59 i

Precis så går min träning just nu. Det är helt otroligt att kroppen helt plötsligt svarar på träning. Jag kan komma på mig själv med att tänka som jag gjorde förut.

tex klart benet ska göra si eller så.

Svårt att förstå för andra, kan trots allt inte förneka att jag kanske kan jobba tillbaka min gångförmåga.

vågar inte hoppas för mycket för jag vill inte bli besviken igen.

men just nu njuter jag:)

Kommentarer

Postat av: Linda F.

Publicerad 2013-06-04 08:34:41

Vad härligt det låter! =) Jag håller tummarna!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zanna

En glad kvinna i sina bästa år :) Tar tag i saker som kommer ivägen och hoppas kunna inspirera andra att aldrig ge upp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela