zannainspirerar

Mitt liv tog inte slut, de valde bara en annan väg.

Lichen var det på knät

Publicerad 2013-06-25 18:46:00 i Allmänt,

Nu är jag glad att jag tog tag i saken och gick till hud med mitt knä som har exem/utslag.
Redan idag fick jag svar på vad det är och det är ofarligt även om det måste behandlas med hyffsat starkt kortison.
Mitt sitter inte på ett typiskt ställe för just denna autoimmuna åkomma, men när är jag som man "brukar" vara?
Typ aldrig.

Jag är nöjd för nu kan jag ändå släppa det...inget farligt och egentligen inget som stör mig så mycket heller.

Man ska undvika solen, jaha hur undviker man solen på hela knäna när man sitter i rullstol och älskar sol? Ja det är inga stora problem jag har ....eller hur?

Kram där ute

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zanna

En glad kvinna i sina bästa år :) Tar tag i saker som kommer ivägen och hoppas kunna inspirera andra att aldrig ge upp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela