zannainspirerar

Mitt liv tog inte slut, de valde bara en annan väg.

gått på en nit igen?

Publicerad 2013-06-23 19:04:00 i Allmänt,

Helgen började med en båt eftermiddag/kväll. Midsommar hade jag städmani och fick gjort massor för att på kvällen åka hem till mamma/pappa och äta gott och bara mysa.
I går fick jag för mig och rensa ur en garderob på mina saker sagt och gjort. Det gick undan och massor kunde vi/jag slänga eftersom alla mina gamla skolböcker som jag pluggat i vuxen ålder hade hamnat där. Sedan bara i det iväg till Jocce och Jessica på fika..och vipps så hade hela dagen gott.
I dag fick vi sätta klockan (något som jag verkligen hatar på helgen) för att vi skulle iväg på kalas. Mysigt såklart men nu har jag trampat över gränser för vad kroppen orkar.
Benen är som stockar samtigit som jag får ta i för att ta mig framåt och jag är sååååå trött idag.
Trots det så fick jag till en väldigt god och nyttig soppa med hemma bakat knäcke bröd till lunch/middag.

Så idag blir det ingen sen dag för lilla mig för ögonen går i kors och jag sitter och funderar på om jag orkar ta mig till duschen.

Men bra nöjd är jag att jag har orkat och tyckt att allting varit kul som jag har gjort och det är stort för mig :)

Kramizz där ute

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zanna

En glad kvinna i sina bästa år :) Tar tag i saker som kommer ivägen och hoppas kunna inspirera andra att aldrig ge upp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela