zannainspirerar

Mitt liv tog inte slut, de valde bara en annan väg.

En bra helg

Publicerad 2013-06-16 19:40:36 i Allmänt,

Förra veckan så började jag känna av spänningar i käken/ansiktet/halsen igen.
Till skillnad från förra ggn så var jag snabb att vända det hela. In med bettskenan igen. Ta annan muskelmedicin också sova med min backontrack krage. Vila och göra (bra för mig saker)
Nu är helgen slut och jag har lyckats ganska bra tycker jag nog.

Pratade med min läkare på vct i fredags och hon undrade om jag verkligen tar hand om mig.
Det tycker jag nog för det mesta iaf. Tyvärr bestämmer inte jag hur kroppen ska må men jag kan göra det bästa av hur den mår.

Det måste väl ändå vara det som räknas?

Fasar för vila från träningen för benen är helt stela och är träningen (sjukgymnastiken) i kombination med min medicin det enda som hjälper. .....men alla behöver semester så även jag själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zanna

En glad kvinna i sina bästa år :) Tar tag i saker som kommer ivägen och hoppas kunna inspirera andra att aldrig ge upp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela