zannainspirerar

Mitt liv tog inte slut, de valde bara en annan väg.

En båttur.

Publicerad 2013-06-15 17:17:08 i Allmänt,





Äntligen fick vi chansen att prova mig och båten.
Med hjälp i/ur båten och att rullen kan följa med, Nackkrage på från början så gick det helt ok.......än så länge. Får se hur kroppen mår i morgon.
Jag är så sjukt glad att jag har fått orken att längta efter att göra saker igen. Det är så härlig och jag är mån om att ta den hjälpen/hjälpmedlen jag behöver.

kram där ute

Kommentarer

Postat av: mormor

Publicerad 2013-06-15 19:09:38

När är det vår tur att åka med ?
Morfar o mormor

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zanna

En glad kvinna i sina bästa år :) Tar tag i saker som kommer ivägen och hoppas kunna inspirera andra att aldrig ge upp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela