zannainspirerar

Mitt liv tog inte slut, de valde bara en annan väg.

En orolig själ?

Publicerad 2013-07-12 19:27:57 i Allmänt,

Är det en förändring på gång så är jag orolig för det.
Handlar det om ekonomin så räknar jag framlänges och baklänges. .....

Tror det handlar om mitt kontroll behov.

sitter just nu och funderar och grubblar troligen helt i onödan men ett par jobbiga samtal med tfn bolaget stressade upp mig så in i bänken. Jag vill finna mitt inre lugn igen......där jag mår bra.

Hade någon varit hemma så hade jag nog bara ältat det hela.

I morgon är en ny dag och då funderar jag nog inte heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zanna

En glad kvinna i sina bästa år :) Tar tag i saker som kommer ivägen och hoppas kunna inspirera andra att aldrig ge upp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela