zannainspirerar

Mitt liv tog inte slut, de valde bara en annan väg.

Nu vet jag...

Publicerad 2013-02-27 21:17:35 i Allmänt,

Varför jag är så trött. Det konstaterades i går. Jag har kännt mig så påverkad i rösten eller rättade sagt, jag har fått ta i så för att orka prata. Jag har haft en tryck över bröstet ett kort tag (som jag kopplade till min stressiga vecka jag hade)
I går ringde jag iaf min vct och bad om mera astmamedicin, sköterskan fattade bättre än jag antagligen för hon bad min läkare ringa upp mig. Hon hörde med en gång att jag var astmatisk och ordinerade medicin på skarpen!! Tänk att man kan vara så van vid hinder och smärta så man helt enkelt inte kopplar att man inte får ordentligt med luft fast andra påpekar flera ggr hur trött jag ser ut. Jösses!

I dag hoppade jag mitt rehabbad, gick och lade mig i sängen och läste för att sedan åka raka vägen till jobbet, bra eller dåligt? Nja stundtals så ångrade jag mig och stundtals kände jag mig rätt ok.

Sedan jag kom hem så har jag läst mig bok som är så bra men också väldigt hemsk....det är inte svårt att sträckläsa den.

kram där ute...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zanna

En glad kvinna i sina bästa år :) Tar tag i saker som kommer ivägen och hoppas kunna inspirera andra att aldrig ge upp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela