zannainspirerar

Mitt liv tog inte slut, de valde bara en annan väg.

En skitdag eller ?!?!?

Publicerad 2013-02-24 17:11:00 i Allmänt,

Jag skulle inte vilja kalla det en skitdag.
Jag vaknade och hade ont i nacken och då fungerar inte någonting i kroppen, det trycker väl på ryggmärgen för allting känns lite halvsvajjigt.
 
Men saken är att den började bra. Ända tills vi kom hem från affären och från stora dottern där vi hämtat upp min symaskin.
Det som hände var att jag tappade symaskinen på foten, blev osams med maken över vad vet vi inte.
Japp tårarna bara sprutade och ilskan var obeskrivlig.

När jag hade lugnat ner mig och vi hade pratat så kom tankarna. FY vad jag hatar att känna mig hjälplös när det gäller vissa saker (som att bära en symaskin)
Troligen är det nog den jobbiga tiden i kombination av att tappa en symaskin på foten som fick allting att rasa eller....kanske var det meningen att jag faktiskt behövde få ur mig detta?

Tårarna sprutar och jag känner mig verkligen döledsen men kan egentligen inte sätta ord på vad det är för jag är inte längre osams med maken.

Tror på ngt sätt så här efteråt att jag behövde få ur mig det hela för att kunna gå vidare MEN det gnager fortfarande i mig att jag faktiskt inte KAN göra allting själv utan jag måste ha hjälp av någon annan =oftast maken som jättegärna ställer upp.

Ja det var den här dagen i morgon är en annan dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zanna

En glad kvinna i sina bästa år :) Tar tag i saker som kommer ivägen och hoppas kunna inspirera andra att aldrig ge upp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela