zannainspirerar

Mitt liv tog inte slut, de valde bara en annan väg.

bojkottar Ica Maxi

Publicerad 2013-02-09 22:24:00 i Allmänt,

Yngsta dottern var och handlade på nyårafton. Hon köpte saker som man var tvungen att be personal kontrollera.
Idag när maken skulle handla på samma kort så säger personalen rakt ut att du har inte betalat förra gången du handlade.betalar du inte så spärras du att handla i vår butik.

Hmm jag satt i bilen och väntade så maken ringde mig.
Nu hyllar jag nätet i mobilen. Jag plockade enkelt fram kontoutdraget för aktuell dag/butik/summa.personalen försökte hävda att vi betalat med bankkort utan täckning.

Butiken kunde inte få fram kvittot hos sig själva men jag överbevisade personalen.
 
Han rättade till allting så nu ska kortet fungera men jag tycker det är så dålig stil att förutsätta att det var dottern som hade fått anvstäming och bara valt att gå rätt ut utan att betala eller att det var vårt bankkort som inte fungerade som det skulle.
 
Har inte kunden alltid rätt? Iaf tills de kan bevisa vem som faktiskt har fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zanna

En glad kvinna i sina bästa år :) Tar tag i saker som kommer ivägen och hoppas kunna inspirera andra att aldrig ge upp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela