zannainspirerar

Mitt liv tog inte slut, de valde bara en annan väg.

Vad händer?

Publicerad 2013-08-25 18:11:16 i Allmänt,

Jag vet inte vad som händer just nu.
 
Jag ser/känner precis alla fel (ojämnheter) i huset.
 
Ska tillägga att jag bor i ett hus från 1800-talet som är flyttat hit och tillbyggt och vi har byggt ut det också.
 
VARFÖR får jag perioder då jag bara ser allt negativt och gärna skulle sälja huset trots att jag trivs hur bra som helst och skulle inte kunna tänka mig att bo någon annan stans?
 
Det är mysigt och slitet precis som ett gammalt hur är eller brukar vara.
 
Jag blir så trött på mig själv när jag hamnar i dessa perioder och känner att ingen lyssnar på vad jag säger.
 
Jaja det blir bättre igen, idag åkte jag en sväng med permobilen och hamnade på kyrkogården. Där satt jag och pratade med min mormor som varit borta i 15 år men som jag kan börja gråta efter när jag tänker på henne.
 
Blev jag klokare? Njae men ibland behöver man vara för sig själv och gråta ut en skvätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zanna

En glad kvinna i sina bästa år :) Tar tag i saker som kommer ivägen och hoppas kunna inspirera andra att aldrig ge upp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela