zannainspirerar

Mitt liv tog inte slut, de valde bara en annan väg.

Supertaggad! !

Publicerad 2013-08-19 19:35:02 i Allmänt,

Idag var första riktiga träningen hos sjukgymnasten efter semestern.
Bättre än förra året, absolut. Lika bra som före semestern? nej. jag upplever mig svagare än vad sjukgymnasten uppfattar mig.
Bådas känsla är viktiga.

Hur som helst så gick träningen bra och jag är super taggad att bli bättre.
Det är så mycket jag vill kunna göra! !!!
Nu kämpar jag med att se till att inte göra för mycket för att jag orkar i huvudet för kroppen är inte riktigt på samma nivå:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zanna

En glad kvinna i sina bästa år :) Tar tag i saker som kommer ivägen och hoppas kunna inspirera andra att aldrig ge upp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela