zannainspirerar

Mitt liv tog inte slut, de valde bara en annan väg.

service för kroppen.

Publicerad 2013-08-20 21:41:47 i Allmänt,

Idag var jag på torrfloating.
Började med fotbad the och fruktsallad. satt där helt ensam och bara lät tankarna vandra. Tänkte nog inte mycket alls.
Fortsatte till ett rum med en stor"hård säng"
Blev insmörjad med inpackning över hela mig. Nerbäddad i handdukar och en vattefylld bädd så sänktes jag ner tills jag flöt.
Lite panik först men det släppte och jag somnade ganska snabbt.

Det sägs att 1timma i denna säng är som 5timmars djupsömn. Passade mig bra som har sovit taskigt i 2 nätter.

Ska jag göra det igen? Gärna men inte till det priset.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zanna

En glad kvinna i sina bästa år :) Tar tag i saker som kommer ivägen och hoppas kunna inspirera andra att aldrig ge upp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela