zannainspirerar

Mitt liv tog inte slut, de valde bara en annan väg.

spiometri

Publicerad 2013-04-29 19:04:45 i

Idag gjorde jag spiometri.
Hade mycket problem med astman ett par veckor i januari/februari/mars. Innan dess så har den varit borta länge.

Hur som helst så fick jag höra att jag har lungor som en elitidrottare.
Skönt att man kan återhämta sig så bra.

Tackar min löpning och crawling för det. Har hållt på ganska många år även sedan jag hamnade i rullen.....men nu kan inte kroppen så mycket mer:(

summa: träna när du är frisk. Bra grundkondition är jätte viktigt om man blir sjuk.

Ta hand om dig där ute.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zanna

En glad kvinna i sina bästa år :) Tar tag i saker som kommer ivägen och hoppas kunna inspirera andra att aldrig ge upp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela